Історії успіху
-
Історія успішного лікування. САШКО Г
САШКО Г., 2000 року народження Діагноз: постінфекційна (бактеріальний менінгоенцефаліт 2000 р.) двостороння глухота. Глибока затримка психомовного та кінетичного розвитку. Вторинний аутизм. Судомний синдром. Педагогічна занедбаність. Початок лікування: березень 2005 р. Проведено 4 планові курси інтенсивного розвивального лікування тривалістю по 21 дню до березня 2006 р. ДИНАМІКА: а) неврологічно: до лікування – продуктивний контакт відсутній, перманентне психомоторне збудження від помірного Continue Reading
Read more -
Історія успішного лікування. ВІКТОР С.
ВІКТОР С., 1983 року народження Діагноз: олігофренія помірно вираженого ступеня. Затримка психічного та інтелектуального розвитку на фоні двобічного пірамідного дефіциту. Початок лікування: грудень 2005 р. Проведено 3 планові курси інтенсивного розвивального лікування тривалістю по 21 дню до листопада 2006 р. ДИНАМІКА: а) неврологічно: до лікування – контакт знижено через замкненість і спрощеність у сприйнятті питань. Складні інструкції виконує з Continue Reading
Read more -
Vestibulum iaculis lacinia
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed blandit massa vel mauris sollicitudin dignissim. Phasellus ultrices tellus eget ipsum ornare molestie scelerisque eros dignissim. Phasellus fringilla hendrerit lectus nec vehicula. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. In faucibus, risus eu volutpat pellentesque, massa felis feugiat velit, nec mattis felis elit a eros. Continue Reading
Read more -
Iaculis lacinia
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed blandit massa vel mauris sollicitudin dignissim. Phasellus ultrices tellus eget ipsum ornare molestie scelerisque eros dignissim. Phasellus fringilla hendrerit lectus nec vehicula. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. In faucibus, risus eu volutpat pellentesque, massa felis feugiat velit, nec mattis felis elit a eros. Continue Reading
Read more