Історія успішного лікування. ВІКТОР С.

ВІКТОР С., 1983 року народження
Діагноз: олігофренія помірно вираженого ступеня. Затримка психічного та інтелектуального розвитку на фоні двобічного пірамідного дефіциту.
Початок лікування: грудень 2005 р.
Проведено 3 планові курси інтенсивного розвивального лікування тривалістю по 21 дню до листопада 2006 р.

 

ДИНАМІКА:

а) неврологічно:

до лікування – контакт знижено через замкненість і спрощеність у сприйнятті питань. Складні інструкції виконує з помилками. Рівень емоцій занижено. Порушень моторної сфери не виявлено.  Координаторна та чутлива сфери без відхилень;

після курсів лікування – сформовано вікові соціальні навички, урівноважено психоемоційний стан, з’явилися ініціативність щодо пошуку своєї ролі як чоловіка та обстоювання позицій із використанням розширених логічних висновків, досягнуто швидкого переключення з одного на інший різновид діяльності, підвищилася фізична та розумова працездатність;

 

б) гемодинамічно:iu_121

до лікування – спазм обох сонних артерій, внутрішньочерепна гіпертензія в передній черепній ямці, патологічне артеріовенозне шунтування праворуч у кавернозний синус, функціональна недостатність аортального клапана, знижено насосну функцію серця;

після курсів лікування – нормалізувалася нагнітальна функція лівих відділів серця, дещо поліпшилися венозний відтік та кровоплин у СМА, проте ще знижено кровоплин у ПМА, утримується артеріовенозне шунтування в прямий синус;

 

в) психологічно:

до лікування – відсутність уміння повноцінно спілкуватися, наявність страху стосовно людей. Порушено вибірковість зорового сприйняття, стійкість, концентрацію та розподілення уваги. Мислення в’язке, пацієнт повільно відповідає на запитання. Емоційний фон – знижена емотивність, спрощені емоції. Знижено рефлекссивність. Схильність до аутизації, невміння підтримувати тривалі теплі стосунки. Низька самооцінка та високий рівень критичності щодо себе;

після курсів лікування – хлопець оволодів професією масажиста, працює за фахом. Значно зросли показники рівнів функціонування пізнавальних процесів. З’явився інтерес до художньої літератури. Прочитані твори переказує цікаво й доступно. У спілкуванні більше впевненості, розкутості, навіть певної зухвалості. Здатен до творчої роботи. Адекватна самооцінка;

 

г) логопедично:

до лікування – мовлення “змазане”, збіднене щодо дієслів, імпульсивне, хлопець відмовляється

читати та писати;

після курсів лікування – чітка артикуляція, стабільно сильний голос, мова зважена, короткі, але зрозумілі речення, брав участь у виставі (у рамках психотерапевтичної програми) та грав роль короля.

 

No Comments Yet.

Leave a Comment