“Вічний трикутник – учні, учителі, батьки”

 

Багаторічні спостереження над юними пацієнтами наштовхнули У. Б. Лущик на цікаві висновки щодо проблем шкільного навчання, зокрема невстигання учнів. Чи завжди можуть наші діти витримати ті психологічні навантаження, яких вони зазнають у школі? Чи враховуються в шкільних програмах особливості розвитку дитячого організму? Чи реальний тісний контакт і співпраця батьків та вчителів, такий необхідний для виховання повноцінної особистості? Адже діти – майбутнє нашої держави. Проблем тут багато, і знайти шляхи їх вирішення можна тільки спільними зусиллями. Ці питання піднято в інтерв’ю, надрукованому в газеті “Директор школи” в 1998 році.

Більше матеріалів за даною темою